looking forward to wednesday!!!

hej hopp!!!
idag är jag glad, för jag har ätit sushi!!!
igår var det påskafton, och vi hade inte direkt några stora förväntningar på den dagen. MEN, dte blev riktigt lyckat, vi bjöd över svensk-högen och arrangerade en påskmiddag med ägg, potatis, köttbullar, sill och massa påskgodis (och en och annan snaps såklart ;) )!! det vart en lyckad kväll och påsken var fulländad!
idag har jag dock inte gjort så mycket, vi vaknade, åt frukost, slöade, åt godis, åkte in till village och åt sushi, gick till fire rock och fikade i tre timmar, sedan en tur till longhorn! nu sitter jag dock hemma i våran otroligt mysiga soffa och njuter av tystnaden!
nu inleds min sista vecka i whistler, och den ska självklart vara den hårdaste! det börjar med svenskfest på firerock, sedan 80´s night! onsdagen kommer bli hektisk men rolig. Min vän Rich (en av alla glada britter här) fyller år och har vart kreativ och arrangerat en treasure hunt! vi partyglada brudar var inte sena att hänga på så vi har gjort ett lag som heter swedish bikini team, vilket betyder att vi ska åka i bikini i backen! vi vet inte riktigt vad som kommer hända men att det kommer bli en super dag! när vi är klara i backen så bär det av till savage beagle för lite european apres, sen bbq och sen utgång... men vi får väl se hur länge folket orkar med, vanligtvis brukar de flesta decka efter after skin!
jag har hittat en nikki sixx-look a like här, han spelar tydligen gitarr varje torsdag på fairmont, så dit bär det av för att kolla om han har några skills :)

Idag har jag även vart duktig och sökt skola inför hösten, känns bra att ha gjort det :)

nu är det sleepy- time i min sköna säng på loftet!! good night everyone !!!
xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaa, glada britter, det gillar vi! :)



Har du träffat nikki sixx kopian? Fan vad coolt ändå! :P

Ni verkar ha det helt underbart. Saknar det varje dag! :) DU får röja järnet nu sista veckan Juliet!

Jag saknar dig ska du veta. Ska bli skönt att få tillbaka dig till Sverige så vi kan snacka som vanligt igen! :)



pusspusss

2009-04-16 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0