Varen ar har!!!!

jag ska borja med att ursakta mig bade for att jag inte kan skriva de sista svenska bokstaverna, (jag anvander namligen en icke-svensk dator) och for att jag inte har skrivit pa lange!
Nu har varen iaf kommit till Whistler! vi har haft nagra underbara dagar med stralande sol och glassig skidakning!
Emma har tyvarr akt hem nu, men innan hon gjorde det sa hann vi med en shoppingtur i vancouver!! jag har flyttat till mina kara vanner Malin och Charlotte! sa nu bor jag i ett jattestort hus och har en aldeles egen sang!
Idag sa har jag vart ute och sprungit for forsta gangen ute sen jag kom hit, har bara sprungit pa lopbandet och kort pa crosstrainern som fanns i vart otroligt lyxiga gym pa marquise :) haha... det var iaf skont att fa komm aut och rora pa sig!!
Igar var det onsdag och dags for the weekly euro apres! det var stort kul och vi kopte snygga afterski t-shirts, kommer bilder pa dom senare!
Jag har exakt elva dagar kvar har i whistler, fan va tiden har gatt fort, speciellt pa slutet... men men, det ar klart det sak bli kul att komma hem, men jag kanner ju mig som hemma har nu!
 nu ska jag ta och hoppa in i duschen, och sen bar det av in till village, vi maste handla mat namligen, har levt aldeles for manga dagar pa enbart pasta nu..... inte bra!

ha det sa bra sa lange! jag sak forsoka uppdatera nagra ganger till innan jag aker hem! och da med lite bilder :)

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0