helgen gick fort!



ja som vanligt så gick helgen aldeles för fort! jag och mamma var ensamma hemma och hade det mysigt! i fredags var jag ju iof iväg på kräftskiva en sväng!
på lördagen så gick vi i skogen med gull-tobbe, martin och camilla! så skönt att få komma ut i skogen ibland och bara vara i nuet!!

har kollat lite på friidrotts-vm, det är en sån känsla att se när någon vinner eller klarar ett hopp de strävat efter så länge att klara! Jag saknar att ha idrotten i mitt liv så som den var förut.. saknar att faktiskt ha ett mål och verkligen kämpa för att nå det! jag skulle vilja börja spela innebandy eller nåt, men är säkert för gammal för att börja i nåt lag! nån som vet ifall det finns korpen-lag för tjejer??

Får försöka föra över mina mål på frida istället, det har hon nog inget emot ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0