helg?

Jag känner inte skillnad på veckodagarna längre, mer än att det är mer folk hemma på dagarna på helgen! allt jag gör på dagarna är springer fram å tillbaks mellan min sjukgymnast och matteboken, är så trött på att sitta x antal timmar varje dag med den här seeega boken som aldrig tycks ta slut!
Igår tog jag mig iaf i kragen och åkte in till stan hela två gånger, först för att träffa min kära vän Johanna, som jag inte sett på länge! Vi gick och shoppade och fikade, myspys :) Sen så kände jag att jag skulle ta å låta mina nya skor jag just införskaffat mig gå ut och dansa lite! mötte upp johanna och miriam inne i stan och begav oss mot Collage. Det var otroligt segt där, massa skumt folk och jag hade inte alls så kul som jag brukar ha där. vi drog till donken klockan ett och sen väntade röda faran på oss för att åka hem :) mysig kväll, men jag är ändå besviken på collage...




Kommentarer
Postat av: E

Din syster är så sjukt söt :)

2009-12-12 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0