onsdag = cafét!

Igår kväll blev en sjukt rolig kväll! Jag var otroligt otaggad från början, men när party-kläderna väl kommer på så är det klart man kommer igång! Från början skulle det bara bli ja å Lotten som skulle ut, men jag ringde och övertalade Felle att komma med! Så jag satte mig i röda faran och åkte i il-fart in mot staden för att piffa till mig hemma hos Felle!
Vi fick med oss en glad Vanki tillslut också, så vi var fyra partypinglor på vift!
Cafét var lika kul som alltid och självklart vart det mer röj än vi hade tänkt från början!
Kvällen slutade iaf självklart med mc donalds, och jag bet mig i kinden, riktigt hårt för jag var så ivrig över mig cheesburgare! jag har fortafarnde ont...
Sen tog vi taxi hem till Felle där lotten mötte upp oss, vi somnade som stockar alla tre på rad :)

kul kväll tjejer, tack Lotten för att du övertalade mig att gå ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0