onsdag

Åh vilken underbar dag!
Solen skiner, det är frost ute (jag fick tillochmed krapa rutorna imorse för första gången), jag har vart och tränat med min underbara sjukgymnast, bastat ,druckit kaffe, pratat med Felle om julen, vart ute med viggo, hoppat på bryggan och haft det helt enkelt hur bra som helst!
Jag hade nästan börjat glömma bort den vilda onsdagen förra veckan, men så säger ricardo när jag ligger å spänner min mage som mest: OJ, vilka blåmärken du har på smalbenen!
just ja, det var dom man fick av att stå och dansa i 12cm höga klackar efter några glas champagne för mycket runt ett knähögt bord! Inte bra, och ännu värre att jag missade att ta långbyxor på min för att undvika en pinsam bortförklaring!

Ikväll kör vi igen, Cafét står på chemat och jag ska köra bil! blir nog bäst så :P inga norska prinsar ikväll inte!


JA, jag glömde nästan säga en anledning till till varför jag är så glad! Jag och Johanna bokade igår en resa till Goa, indien om två veckor! ska nli så jäääävla underbart! :)



Underbart!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0