rackarns.

fan, har suttit ovh skrivit på ett inlägg längre än bibeln, när jag helt plötsligt komemr åt en knapp, och allt försvinner. jag bloir så arg på mig själv!
Har iaf lämnat in ansökan på visum för att få komma in i indien idag, sjukt hektiskt, hoppas det hinenr bli klart, annars är jag k-ö-r-d!

Jag borde plugga matte, men orkar inte. Är förvirrad över den del av mänskligheten som kallas killar. Är arg på försäkringskassan. Måste ringa csn. blääääää.

Åh, malin har bestämt sig för att åka tillbaka till whistler, jag blir både jublande glad och samtidigt ledsen, jag vill ju ha henne närmare, men det är underbart att hon åker dit! Hon och Julia kommer få det så otroligt kul, och jag tänker åka och hälsa på dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0