yeeeeey!!!

Hade en väldigt trevlig onsdagskväll, började med att jag var i johannas skola och kollade när de hade företagspresentation, dom är såå duktiga!! hoppas att det kommer gå bra för dom också :)
Sen tog jag mig in mot stan för att träffa upp Becca och Filipha som jag inte träffat på en evighet, det var helt sjukt kul att träffa dom igen :)
Efter en lång catch-up om allt som hänt senaste tiden så tog vi våra klackar och vinglade ut i natten! först vart det en sväng till cafét för att sen gå vidare till village! Vi mötte upp Miriam, Maria och Felle också, så vi var ett stort gäng!
Tack för igår tjejer :)
haha, sen måste jag ju bara säga att jag lyckades deala till mig taxiresa från stureplan ända hem för 250 spänn, tänk va bra att man är social ibland ;)









bilder från finest.se

Sen måste jag ju säga att jag är så otroligt glad för Mötley crüe kommer till stockholm i sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0