dag 46!

En heeeelt okej dag så att säga! började med att jag mötte Malin uppe på roundhouse på whistler å vi brände hur många sköna åk som helst i pisterna! så sjukt skönt att åka och svänga!! efter att ha tröttat ut oss så gick vi och satte oss på uteserveringen och åt jättestora muffins, där träffade vi även jon, jens och kajsa-lisa! det var sjukt stekigt och vi bättrade på våran goggle-bränna avsevärt ;) hehe, vilket vi verkligen upptäckte tio timmar senare påväg ut från maxx fish!
Efter några stekiga timmar på berget så stupade jag hem och dog på soffan, trött som bara den!  jag var ju tvungen att vila upp mig för kvällen, då vi planerat tjejkväll och utgång!
Ett antal timmar senare mötte jag upp Charlotte och Malin vid IGA, vi hade bestämmt att vi skulle göra chokladfondue till förfesten! det blev riktigt kalas med jordgubbar, melon, äpplen, vindruvor, glass och självklart smält choklad! medans de andra drack vin så hinkade jag i mig rockstars, som motsvarade fyra stycken redbull, för att få igång mig lite! jag blev sjukligt speedad, men fick ont i magen senare på kvällen, så det var nog sista gången jag drack så många!  sen så bar det av mot maxx fish, där det var sjukt lång kö, men vi fick gå före, så det var skönt! väl inne var det väldigt mycket folk men ändå kul! 
när dom började spela reggae så kändes det som att det var läge att gå hem, å jag hade ju missat sista bussen så det blev en trevlig gångtur hem genom skogen! jag var livrädd att det skulle komma massa djur och äta upp mig, på dagen vill jag se dom, men på natten är det mycket läskigare!
när jag kom hem hade jag sängen för mig själv eftersom att herman sov i squamish!! NICE!



Dagens plus: sköna friåk, sol och en minimal goggle-bränna
Dagens minus: hmmm.. inget faktiskt! jo, jag saknar frida, vilket jag verkligen kom på då hon ringde idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0