Halsont, sol och afterski!

Idag vaknade jag av att jag hade sjukt ont i halsen, tråkigt eftersom det var völdigt soligt ute och vi skulle på afterski efter skidåkningen.. jag bestämde mig för att stanna hemma och ladda för att rocka röv på afterskin istället! jag mötte upp killarna och vi glassade lite på balkongen innan vi vandrade vidare mot savage beagle! där träffade vi alla partysugna svenskar, även Emil som vi har lärt känna de senaste dagarna, han är en glad skåning han!! Det var sjukt drag på dansgolvet och jag lyckades få en T-shirt som de slängde ut på dansgolvet!! Det är så otroligt kul att dansa till lite svensk musik ibland!! Efter ett tag så tröttnade vi och ville vidare, Herman och Gustaf propsade på att åka till creekside där det hade ryktats om en fest, men hur dom än försökte hela kvällen så kom vi aldrig dit... Efter att vi suttit hos gustaf ett tag så kom vi på att vi skulle hem och byta om, så Herman, jag och Emil satte oss på bussen och åkte hem, när vi väl mötte upp Emil på bussen en halvtimme senare så hade han exakt samma skidbyxor och afterski kläder på sig som innan, han hade fastnat framför sitt x-box oxh spelat nhl så han hann helt enkelt inte byta om ;) men som tur är e vi ju i whistler å här är det mest sånna kläder som gäller(vilket jag gillar!)... Eftersom vi började festa vid tre på eftermiddagen så var klockan bara åtta när vi var tillbaka hos Gustaf, nu var även Anna, Michelle och annas kompis hemma, det blev lite spontan-fest/ förfest hemma hos dom med allsång och massor av öl... Detta resulterade i att kvällen slutade väldigt tidigt! (klockan var elva när vi kom hem)..
Vi tänkte iaf gå ut, till maxx fish, men blev meddragna till fat tonys istället, påväg dit så fick jag mig nog dagens garv då Gustaf säger: "Einar, har du skallat en OS-buss förut?" vilket följs av att Einar säger "nej" och de skallar båda den OS-buss som stod parkerad vid torget! hahah. vi bstämde oss för att gå hem, så än en gång åkte vi bussen hem idag!
Det var en väldigt rolig kväll, och det är roligt att vi har lärt känna Emil!
Just nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik medans Herman ligger och tok-snarkar på sängen, jag kommer inte kunna somna ikväll....

Dagens plus: Att dansa!!!
Dagens minus: hmmmm, det skulle vara alkohol och dess påverkan då..


gustaf med dubble-toast ;)


Herman, Emil och Michelle :)

ja och fler kort än så vart det inte.. nu är det läggdags, om jag nu kommer kunna somna...
puss och vink, bofink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0