It takes time it takes two

vad händer sen? jag orkar inte tänka, vill bara bry mig om vad som händer just nu, och nu vill jag leva livet!


Eftersom jag är sjuk för tilfället så har jag mycket tid över, så jag hittade den här bilden i min lilla samling ;) saknar dessa dagar väldigt mycket, men jag vet att detta bara var början på ett livslångt äventyr!

det är så tråkigt att vara sjuk, har åkt upp i backen två dagar i rad nu för att jag är så sjukt sugen på att åka, men när jag sitter i liften så kommer jag på mig själv med att bara göra det hela värre, jag blir ju inte frisk om jag är ute och åker! hallå?!
De andra är ute och festar ikväll, men efter många funderingar fram och tillbaka valde jag att stanna hemma, och det var nog ett klokt beslut med tanke på att jag knappt orkar ta mig fråm soffan till badrummet... Jag var och köpte nån super-medicin trodde jag, men icke då, tror jag går till doktorn imorgon om det inte blir bättre!

Om två veckor kommer Emmiz hit, jag håller på att längta ihjäl mig!!

Jag har även bestämmt mig för att börja jobba som volontär några gånger i veckan på ett center för hemlösa hundar!! kan va roligt att gå ut och gå med en hund ibland, speciellt då jag saknar viggo... :)

Dagens plus: starbucks kaffe, alltid lika gott! kanske även skall nämna min nya favoritlåt: the quiz med hello saferide som jag envisas med att spela så ofta att herman får spel på mig ;)
Dagens minus: jädra sinus inflamation!!



Kommentarer
Postat av: camilla

Hej min älsklingstjej saknar dig och hoppas att du snart ska bli frisk. Själv är jag hemma från jobbet med förkylning.Marie sa att du skulle komma hem i början på April så det är inte så långt dit. Här i Vidja är allt sig likt. Jocke h var med i ABC om vägarna i Vidja att det är hemskt att vi ska bekosta dem så vi håller tummarna om att det leder nån vart. Kram på dig min lilla guddotter älskar dig

2009-02-18 @ 12:12:40
Postat av: camilla

Du kommer göra ett kanonjobb med hundarna.Måste bara berätta om att på fredag är det maskerad i skolan som vanligt fredag innan sportlovet. På dagis har de oxå maskerad och vet du vad Tobbe ska klä ut sig till?EN SOCKERVADD!! Passande eller hur, söt som han är.Kram från moster

2009-02-18 @ 12:23:59
Postat av: Emma

en och en halv vecka kvar nu! :)

2009-02-19 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0