Visa mer skidåkning på tv!!!

Hallå, nu är jag lite arg, eller fundersam kanske jag ska säga! okej att tv här i kanada kanske inte alltid kan direktsända skidåkning på tv eftersom att det går på natten, men nu är det faktiskt VM och en kanadensisk åkare gick och vann störtloppet, och så visar dom det inte ens på tv förän typ 12 timamr senare! riktigt knäppt tycker jag!! hoppas på förbättring till de andra grenarna!
Sen så gick det just upp för mig att det var två år sedan vi var i Åre och jobbade under VM där, shit vad tiden går fort! men det är ändå väldigt mycket som har hänt sen dess, alla i gänget från tärna är typ utspridda över hela världen känns det som!
haha, oj vad vi röjde, och sjukt kul hade vi :) jag måste helt enkelt lägga upp några bilder från de gamla goda tiderna då man fortfarande var ung och dum ;)

oj va snygga vi var ute i backen ;)


jag och Emma!!! (på måndag är det tre veckor tills hon kommer hit till mig!!!!)


lite fest vart det också!


--------------------------------------------------


Nu har jag just vart nere i vårt otroligt roligt gym och tränat lite så jag känner mig duktig ;)
igår så bakade vi bullar däremot, det var roligt och blev faktiskt jättegott, vi hade tänkt att göra kanelbullar, men vi ahde ingen kanel, så då improviserade vi lite och skapade en så kallad "whistler-bulle" hur den såg ut kommer det bilder på lite senare....

Dagens plus: Att Emma ringde igår!!!!!
Dagens minus: ja det måste ju bli det knäppa tv-systemet här! de kan visa konståking en hel dag, men att klämma in en timme med skidåkning är VÄÄÄLDIGT jobbigt...... grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0