wooow!!!

Okej, jag har vart hos skövde-killarna nu ikväll och kollat på snowroller (igen) och ätit massa godis! det var trevligt men jag blev trött å började gå hem, eftersom att bussarna går lite mer sällan efter elva bestämde jag mig för att ta en promenad hem.. Men oj vad jag blev chockad, för när jag kom till bron som leder upp till blackcomb så ser jag ett litet djur som sitter mitt på gångvägen!!! jag fick lite smått panik för jag har hört om så många olika djur så jag kunde inte komma ihåg ifall tvättbjörnar(för det var det jag tror att det var) var farliga eller inte! Men jag gick lugnt förbi denan söta lilla krabat som inte alls var intresserad av att jag kom gående där! jag blev lite less för att jag varken hade mobilen elelr kameran med mig, men förhoppningsvis så kommer jag stöta på fler innan min tid här är slut :)

så så gick det till då jag fick se mitt första vilda sjur här i whistler!!  men jag väntar fortfarande ivrigt på att björnarna ska vakna, viktor har lovat att vi sak åka och kolla på sopstationen senare i vår!! men samtidigt är jag ju lite rädd för att dom ska anfalla! men det får man se då :)

nu ska jag spela spel med michelel och viktor!!

ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0