yo he andado en sky!!

ja, då har det snöat, ÄNTLIGEN!!!! Har vart uppe igår och fått några riktigt härliga åk, och eftersom det snöade som bara den på kvällen så bestämde jag och Malin att vi skulle ta oss ut tidigt och dra en hike på symphony! När vi kom upp till peaken så var det så dimmigt att man inte såg skillnad på snö och luft!! sjukt, men vi fick några pudersvängar innan vi kände oss besegrade av dimman och åkte in och satte oss på roundhouse och åt våran matsäck som vi så husligt hade gjort iordning!! Det blev några trevliga timmar på berget innan vi begav oss ut i dimman igen, Malin som inte är lika mycket slacker som jag var tvungen att åka hem för att hon skulle jobba!
nerfärden gjorde mig påminnd om att jag verkigen borde börja ta det här med träning lite på allvar, mjölksyran var inte nådig efter sista åket, så jag åkte hem å satte mig på en cykel, fick nästan lite nostalgikänslor, tänk hur många timmar man ändå har spenderat på dessa motionscyklar! för övrigt så har jag och emma lovat varandra att träna varje dag när hon kommer, jag undrar hur det kommer gå.... hmm. men med Emmas nya takesätt så har hon nog redan sett sig själv spendera varje dag i gymmet ;)


såååå mycket snö!!!



ikväll blir det 5$ burgers på merlins, gott gott gott!!!

jaf har för övrigt några nya favoritlåtar, eller vissa har jag lyssnat på ett tag, men de är ändå värda att nämna!

Ida Maria- I like you so much better when you're naked

The outfield- your love

MGMT- kids

Hilltop hoods- nosebleed section

melody club- palace station!

Dagens plus: att det äntligen har kommit snö och att det bara är 6 dagar tills Emma kommer!!
Dagens minus: att när det äntligen har kommit snö så är dte självklart sjukt dimmigt istället, men men, man kan inte få allt!

peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0