ytterligare en solig dag!




Ceder och jag hittade en jättesöt hund som vi klappade lite på! den hette Tank :)

Idag var dagen då solen sken över whistler! det var väldigt skönt, men ärligt talat, jag skulle hellre ha snöstorm varje dag, bara det fanns puder att åka i! men men, tydligen skall det komma massa snö till helgen, som dom alltid säger, men den här gången så är det nog på riktigt ;) Vi åkte iaf upp till roundhouse, där vi träffade Malin som satt och solade på terassen! vi köpte varm choklad och kakor och satte oss och stekte!  det var NICE!!!

Eftersom det är luddes födelsedag så hade killarna bokat bord på Sushi village, en restaurang vi hade hört mycket gott om, så jag åkte hem, drog på mig fest-blåsan och var redo för att äta mig äckligt mätt!
Vi fick ett jättemysigt bord inne i en hörna, där man fick sitta på kuddar, och fick lämna skorna utanför! VI beställde in massor med mat bland annat rullar med KFC kyckling i! det var hur gott som helst! :)



Efter sushin så gick jag och ceder till cow's och köpte glass, så nu är jag så mätt att magen står åt alla håll !!!
godnatt och pusshej :)

Dagens plus: Det måste bli sushin!
Dagens minus: snön som ALDRIG kommer!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0