Dagens promenad!

Den här veckan har jag vart riktigt duktig, har vart ute och gått med Viggo en timme varje dag innan jobbet! Det är en väldigt bra stund för att prata i telefon med någon av mina underbara vänner, eller helt enkelt bara lyssna på p3! Jag har utvecklat ett beroende av den radiokanalen, de blandar bra musik med vettiga diskussioner och massa vardaglig humor! Idag så var Måns Zelmerlöw på besök, mmmm, han verkar vara en sån toppen-kille, däremot så berättade han att han är konflikträdd och inte är så duktig på att laga mat! tänk att även de som verkar avar perfekta faktiskt har sina brister :)

måste även tillägga att Henrik Torehammar och Kitty Jutbring är störtsköna! lyssna på deras program så förstår ni vaed jag menar! hahah, relationsrådet är ju bara för kul :)

nu är det dags för frukost och en stor kopp kaffe! Jag längtar till nästa helg, och helgen efter det!!!!!!




om 13 dagar så får jag se Nikki Sixx och Mötley crüe !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0