EU

Ja då har man röstat då! jag trodde att det skulle vara värsta grejen, men det var ju bara att ta en lapp, kryssa i en person och lägga den i en låda!
men men, nu är det gjort och även om jag vet att just min röst inte gör allt så känns det bra att ha bidragit med det man kan! jag tycker att det är en skyldighet för oss som faktiskt har rösträtt att ta våra rövar och gå och rösta! För har man inte röstat, så ska man inte komma och klaga på hur systemet drivs!




Det har vart en riktigt sportig helg, först fotbolls-kväll med Malin, Julia och Matt igår sen tennis-finalen med en sovande syster idag, även om Robin förlorade så är jag så stolt över hur bra han har lyckats under den här turneringen! Och Federer fick faktiskt mig att gråta lite när han för första gången vann franska öppna! han är otrolig, har vunnit allt som går att vinna! Något jag gillar med sport är att killarna är så heta!!! tennis är en bra sport, de får så snygga muskler, uthålliga men inte seniga marathon-kroppar! MUMS!!!

imorgon blir det en cykeltur till jobbet, har blivit lite inspirerad till att själv göra något åt min slappa kropp :)

godnatt å hej sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0