Midsommar!!!

Snart så är det fredag, och då åker jag, Malin och Lotten men min kära röda skoda för att träffa nästan alla våra kära whistlerpolare, iaf de från sverige! ska bli sjukt roligt :)
hoppas bara att vädret blir fint så att man kan få sola dom bleka benen lite, hehe!!

nu ikväll har jag vart ute med la familia och haft picnic, vi bakade hallon-och citronmuffins och stegade ut i skogen! vi sattpå en jättemysig klippa snett mittemot vår brygga och myste!
snart är det läggdags, upp tidigt imorgon igen ja, både skönt och jobbigt att jobba tidig vecka! men jag gillar mitt jobb, även om man blir lite torr om händerna av allt tvättande!
godnatt och pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0