solsnöskidorEMMA!!!

Hej igen, nu var det ett tag sen jag var aktiv här och jag har lite dåligt samvete över min passivitet! Men, jag har en ursäkt till varför det inte har hänt så mycket här, Emma har nämligen kommit hit å det har vart sån full rulle att jag inte hunnit sitta vid datorn nåt! Men nu har emmiz smitit in i dushen så då passar jag på att skriva några rader!
så, vad har hänt den senaste veckan då? vi har åkt massa skidor, vart ute och dansat, fikat på moguls, glassat i solen och bara allmänt haft det sjukt nice!! jag börjar få lite smått ångest över att tiden här börjar ta slut, det har hela tiden kännts som att man ska vara här  i en evighet men när man börjar räkna veckorna är det inte lång tid kvar! speciellt märker man det när folk runt omkring börjar åka hem, vi hade tex både avskedsfest och avskedsmiddag för emelie här i helgen som var, iofs sjukt god middag på longhorn men självklart hur tråkigt som helst att hon åkte hem!
Jag och emma har fått lite smått dans-beroende, så fort vi inte har vart ute på två kvällar så rycker det i rumpan så fort en låt börjar spelas på våran gamla aiwa-stereo här i 321an! nu har vi tex inte vart ute sen i måndags, då det var white-party, det var riktigt roligt och kvällen slutade inte förän 05.30 efter hottubande, taxiresor med obehagliga slut och mycket dans!
Nu ikväll så har vi vart å impulshandlat på wal-mart, einar å kris skulle nämligen dit så vi hängde på, det var en lång resa till squamish, men det var kul att åka bil för första gången på två månader!

här kommer lite bilder från den gångna veckan!!


det var lite uppdateringar!

dagens plus: solen, den dagliga fikan på moguls, cinnamon buns :P
dagens minus: emmas loppor eller vad det nu är, och att herman är sjuk :(

puss och god natt!!!


Kommentarer
Postat av: Limpan

Mohahaha! Har Emma fått loppor!!! Hahaha :) VART om man får fråga?!



Faaan va sköna bilder du har lagt upp.. Men det har verkligen varit stendött här ett tag nu Julia! Skärpning!



pusspuss Looove

2009-03-13 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0