drömmar

Man kan ha drömmar om vad man vill ska hända i frmatiden eller vad som hänt tidigare! men så är det dom drömmarna man inte kan styra över, eller kan man det? om man drömmer om saker man tänker på på dagarna så borde man ju kunn astyra det, men när flera olika saker man tänker på vävs ihop till en dröm så blir jag sjukt förvirrad! och när mitt värsta skräckscenario utspelar sig i ina drömma rpå nättrena så bord det betyda att jag oroar mig för mycket för att det ska hända! eller?! jag drömmer varje natt, vilket också känns lite dumt, för då sover jag ju inte så hårt...
Sen var det det där som jag skulel ha gjort igår, men sköt upp tills idag, hur svårt kan det vara att ringa ett samtal?!  nej, det är inte själva att ringa som är svårt, utan det som samtalet komemr att ge, jag veta tt antingen så komemr jag bara längta ännu mer, eller så kommer jag bli besviken, och ibland är det bättre att leva i en drömvärld! fast det värsta som finns är när det är bra drömmar, och så är dom inte på riktigt!



everything is so unclear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0