hope and glory



hahah, oj vad jag har garvat åt alla bilder på oss, och detta är verkligen en av de bättre!! inte bra!!
Vi är lite muppiga, men det är lite det som är charmen :) jag vet att allt kommer bli bra tillslut, min mage säger det !

nu väntar en lugn helg, är sjukt trött! det tar verkligen på krafterna att börja jobba igen! men det är roligt, så kul att träffa alla jobbar-kompisarna igen!
jag hopppashoppashoppas att emma komemr flytta hit i sommar, jag behöver dig emmizzzzz, IRL inte bara i telefonen!!! hehe, ;)
nu är det sovdags, eller först ska jag lyssna lite på musik och läsa min nya bok, den vita massajen! den är sjukt bra!

buenos noches (har jag sagt att jag lär mig spanska av gonza på jobbet?? jag börjar iaf lära mig lite, det är roligt!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! :) Jag tror den är tagaen av mästerfotografen själv. ;)



jag behöver dig också i IRL! :D jag ringer efter maten så ska vi diskutera! :D

2009-05-09 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0