like a sweet melody

åååh, jag är så glad! jag har nämligen börjat lyssna på p3 på dagarna, och där har jag hittat massa nya bra låtar! musik gör mig lycklig! här är några låtar jag drogar för tillfället:
the sounds- no one sleeps when Im awake
brainpool - in a box
green day - know your enemy

jag lär väl spela söder dem på en vecka men det gör inget, för på tisdag släpper the sounds sitt nya album= mer låtar att spela sönder!!!


detta var förra året på p&l!
nu är det bara 26 dagar kvar tills det smäller igen!! jag längtar som en galning :)

snart bär det av till jobbet i min röda racerbil, sen är det heeeeeeelg! imorgon ska vi  ha fest för pappsen som fyllde år i onsdags!


Kommentarer
Postat av: EMMMIIIIIZ

JAAAA; snart smäller det! :D fy fan vad jag längtar.



Glöm inte att hälsa pappsen din grattis från mig :)

2009-05-29 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0