sömn

jag är så sjukt trött, somnade på bussen påväg hem idag, då gick jag direkt hem och tänkte sova lite på soffan istället, men bara för att jag väl är hemma så blir jag helt plötsligt pigg!
Jag har väldigt svårt att förstå hur jag lyckades somna på bussen, med tanke på hur mycket jag avskyr dessa resor, men har även kommit på att den värsta bussen är 165an, dentar sjukt lång tid, håller inte tider, luktar illa plus att det är en dragspelsbuss som gör att man mår illa.. blääää, jag gillar inte att åka lokaltrafiken, men jag måste stå på mig, man måste ju vara miljövänlig !! försökte även lära pappa att köra eco-drive hem från mataffären, men han blev bara sur när jag pikade honom för att han gasade lite för hårt! ska nog ge honom en lektion i eco-driving på hans födelsedag:)

Sen måste jag ju berätta att jag har gått och blivit en sån där världsförälder, så nu har jag både de små barnen och mina kära isbjörnar!


Kommentarer
Postat av: Johan

Du får ta och höra av dig någon dag!

2009-05-08 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0