tråkiga räkningar!!!

Åhhh, jag som trodde att det skulle vara enkelt att komma hem igen, men det som förföljer mig mest för tillfället är alla dessa räkningar!!! bara massa saker att betala, men inga pengar som kommer in, en svår ekvation att lösa! får le lite snällt åt pappsen tills första lönen kommer!!

nu har jag snart jobbat i två veckor, det är läskigt vad dagarna går fort, känns som att jag kom hem igår! men på ett sätt är det skönt att tiden går, har ju mycket att se fram emot i sommar, tex Mötley på peace and love !!!!!!!!!!!

nu är det sovdags!
buenas noches


Kommentarer
Postat av: johanna

Oj, oj, jag trodde inte att att mammor var så o självständiga att de inte ens kan betala sina räknngar utan klänga på pappsen. Tur att jag fortfarande är liten.

2009-05-15 @ 10:19:27
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/
Postat av: emmiiiz

PEACE AND LOVE! :D jag är astaggad!!!

2009-05-15 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0