28 maj

jaha, så var det redan 28e maj, det har hunnit bli sommar och jag har flyttat in i mitt nya hus ( har bara min bäddsoffa än så länge, så det är lite omöblerat å tomt, men det kommermera senare!!) Emma var och hälsade på mig i helgen, OJ va roligt det var!!! vi har kört race runt hela stan i min röda super-skoda (som jag för övrigt bokat besiktningstid på nu), hängt med skönt folk och ätit massa goda saker!
Inatt tog jag faktiskt med mig viggo ut till mig för att få lite sällskap, men det visade sig att han inte njöt av sällskapet lika mycket som mig flr han försökte gräva ett hål i mitt golv vid klockan sju!
jobbet går bra nu, lite stressigt, men jag tror att det är jag själv som stressar upp mig! alla är ju så roliga, oj vad vi garvade på middagen igår!

jag och emma köre självklart lite turistande i våran vackra huvudstad, vi är så coola hon och jag ;)

idag regnar det, pissrat! som annika skulle ha sagt! typiskt, jag som hade tänkt gå en lååång promenad med vovven innan jobbet! det får bli en lååång frukost istället :)

nu sitter jag och taggar med mötley crüe musik, jag är så sjukt exalterad över att jag ska få se dom snart igen!
en annan cool grej är att martin sweet i bandet crashdïet som jag spanade in i höstas tydligen är kompis med två killar på mitt job!!!!! hallå?! yeeey :D

nu blir det kaffe.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka då?

2009-05-28 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0