en helg över förväntan

ja, så var man hemma i stockholm igen då efter en fartfylld helg hos emma i umeå! Var sååååå roligt at träffa henne igen :) träffade även massa andra vänner jag inte sett på länge, tex maths å dännis :)
vi var ute och festade loss både fredag och lördag, sen åt vi massa onyttig mat på dagarna och försökte shoppa lite !

Idag var jag hos min läkare som förlängde min sjukskrivning, till 17e januari, så nu är jag "ledig" i nästan två månader. kan tyckas verka skönt, men jag är redan uttråkad! Fick tipset av min underbara naprapat anna att åka iväg till Goa i indien ett par veckor, för att få komma bort lite, och jag tror att det är exakt vad jag behöver!
Måste säga att det kändes sorgligt att gå från jobbet idag och veta att jag inte kommer tillbaka dit nåt mer, iaf inte för att jobba. Eller ja jag kommer nog tillbaka i sommar, men det är ju så långt dit!






lite bilder från den gånga veckan :)

tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0