Lördag med matteboken och Felle !

Gårdagen spenderades med min rygg formad som en ostbåge, med andra ord pluggandes matte! Pappas släkt var och hälsade på oss för att mamma har fyllt år, det var kul att träffa dom, erik hjälpt mig lite med matten också!
efter att ha klarat av torsdagens mål så tyckte jag att jag var värd en rast, Jag tog mitt pick å pack å stack till felle! hon hade laddat upp med vin å glass, smaskigt!
När vi började fundera på att dra vidare och skulle packa om väskorna så inser jag att min plånbok inte är med, den är spårlöst borta, jag ringer hem men den finns inte där heller..
Men det skulle inte få förstöra våran kväll sa vi och laddade ännu mer för en lyckad kväll!
vi hamnade tillslut på hemmafest på karlaplan, som vart hur kul som helst! vi dansade natten lång och stöp i säng klockan 05.30 på morgonen!
Jag hade en jättekul kväll, det brukar lixom bli så kul när man är med Felle! vi är en bra combo ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0