pirrrrrrrr!

oj oj, nu är det många fjärilar i min mage! får nämligen besök nästa helg av en väldigt speciell vän! ska bli otroligt kul, men jag är mega-nervös!
har kommit in i en coldplay-period, jag vet att jag är seg, men dom är sjukt bra!
var även och kollade på melissa horn igår med sis, hon var hel sjuuukt bra! jag får gåshud bara jag tänker på det!

nu ska jag spela lite farmville och sen fortsätta med matten!

Ja just ja, jag har blivit sjuksriven i två veckor på grund av min nacke, känns både bra och dåligt, jag blir så rastlös av att vara hemma men jag får ju mindre ont av att vila, så det ska nog bli bra det här!


party-julla å party-felle :D


Kommentarer
Postat av: emmiiiiz

hhahahaha, vän?! :p

2009-11-12 @ 20:23:24
Postat av: julia

vän med förmåner då ;) även kallad englandskorven eller weed wella!

2009-11-12 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0