x²=♥

Tiden går aldeles för fort, jag hinner inte med! Det känns som att jag sitter vid ratten och hålelr på att somna, i ena sekunden har jag full kontroll för att i andra bli rädd för att jag tappat den. Vad är det som gör att jag ibland känner att jag har kontroll jämfört med när jag tappar den? Är allt beroende av att jag har sovit mina 8 timmar och ätit mat under dagen? kanske det, för jag har inte tid att sova ordentligt längre, och jag har bytt ut mina nogorluna bar matvanor mot att äta chips till middag! Bra där julia, bra där. Inte konstigt att jag är trött hela tiden!
Men när jag väl sover så vaknar jag med jämna mellanrum hela natten med ett ryck och tror att jag försovit mig, som att jag vore nervös för något. Men vad skulle det vara? Inte svininfluensan iaf! haha.

life's like an hourglass glued to the table

I helgen så ska jag isolera mig och enbart räkna matte hade jag tänkt. Har ju gått bar hittills, har räknat ett och ett halvt tal, bra där julia, bra där!
Ska åka och få lite privatlektion av Felle imorgon tror jag!

Och, Emma, tack för ditt tålamod! Jag uppskattar att du tar dig tid att hjälpa mig med matten även fast du är på fest :)


Cause I just want to party all the time.


Kommentarer
Postat av: dännis

vilken fin bild!

2009-11-10 @ 14:57:16
URL: http://carmenandladydiana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0