20658

Så många steg har jag lyckats gå idag! jag är helt sjukt trött och min kropp värker! jag har sprungit runt som en tok på jobebt för att allt ska hinnas med!
jag är död. 

Har pratat med R idag iaf, bra där! nu ska det planeras! jag vill shoppa tills jag stupar! har fått för mig att jag mår bättre när jag spenderar pengar på roliga saker, och inte när kontot är tomt för att jag har tankat bilen för många gånger!!!
har gått och förälskat mig i en väska, men med tanke på hur dyr den var så får jag vänta lite innan jag köper den! Åh, vad det är jobbigt att bli fäst vid materiella saker!



såhär stod det på tepåsen imorse, och Ja, idag är jag stolt över den jag är!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker absolut att du ska köpa den!!

Vore perfekt, då kan ju jag låna!

2009-09-17 @ 19:23:47
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0