back in the days...

Idag så städade jag lite bland mina gamla saker. Hittade en kartong med sånt som jag hade under förstå året i tärnaby, bland de mitt gamla femämnes-block! och vad som gömde sig där vågar jag inte skriva här, men det fick mig att minnas alla stunder vi hade där uppe! Kan inte räkna alla gånger jag gråtit, men de gångerna jag skrattat så jag vridit mig får mig att glömma det dåliga!
Har faktiskt tänkt mycket på tiden i tärnaby, eller egentligen tiden då man var 16-17, allt var så annorlunda! enklade men ändå svårare!
Jag saknar iaf tiden vi hade tillsammans oerhört mycket och tycker att det är jättetråkigt att vi inte hinenr träffas så ofta. Men jag vet att vi kommer vara vänner för livet, för vi har gått igenom så mycket tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0