Poängtävling med jobbet!

Nu är det nåt nytt på gång! Vi har börjat med en poängtävling på jobbet! Den går ut på att man ska träna ihop så många poäng att man tillslut har tagit sig från helsingborg till gällivare! (fråga mig inte hur poängen räknas om till mil :S) vi är uppdelade i lag, och vi har slagit ihop 6 spänstiga tjejer i vårat lag! Tävlingsmänniska som jag är tänker spendera all ledig tid till att hänga i gymmet eller på promenad med vovven! Allt för att slå chefernas lag! jag menar, kan man slå dom i nåt så är det ju i att träna ;)

 

så nu har jag dammat av min gamla stegräknare och plockat fram pulsklockan igen :)
Det bästa är ju att man kommer bli FIT på köpet, det kan jag verkligen behöva med tanke på hur slapp jag har blivit...
nu bär det av till gymmet, även om jag har sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig normalt!

Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skit åxå att inte jag får vara med!! Eller får jag det? :P Haha! Då skulle erat lag lääätt vinna!! Vilka är det som är med i laget förresten? Puss!

2009-09-03 @ 16:19:50
Postat av: julia

haha! ja du hade gärna fått vara med och tillföra lite poäng ;)

Det är Jag, Annika, Kicki, Veronica, Maarit och Sussi! det är väldigt kul faktiskt, men vi smygtittade på henriks stegräknare idag och såg att han hade gått över 10000 steg, så nu måste vi öka!! haha

2009-09-03 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0