Blue my mind!

Imorgon smäller det! klockan två beger vi oss iväg från umeå för att under fyra dagar inta åre!!! vi ska rocka järnet och jag är så taggad att jag snart är övertaggad! sitter och målar mina naglar nu för att bli mitt snyggaste jag (jo, jag lovar, det sitter i naglarna... ;) ).

För övrigt, sluta spamma.

Jag och emma har vart sjukt kreativa idag och lagat lasagne och kladdkaka! Lasagnen vart sjukligt god, vi båda börjar få upp hoppet om framtidens timmar som trogen fru i köket!

Dagens bästa: Vi alla är ju glada för emma och samuels skull, eftersom de äntligen har vågat ta det stora steget och göra sitt snart 9 månader långa dejtande officiellt och gått ut på facebook med att de nu är i ett förhållande med varandra! Carro sa det idag () och jag lovar, jag hade inte kunnat uttrycka mig bättre själv); Kärleken har segrat!!!!

Haha, men för att vara lite ond planerar jag en kupp av ondaste slag. Umeå, håll i er, för snart går jag loss på allt som kommer i min väg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0