fredag hela veckan!

Det har vart två vilda kvällar, varav fredagen var något mera lyckad än torsdagen(trots att jag blev av med min mobil igår)!!
Torsdagen spenderades på sogni och diverse köer för att sedan sluta på köksgolvet, vi skulle fira miriam, men tappade bort oss nånstans på vägen! Kul förfest på sogni iaf :)
Fredagen  började med middag, solsidan och vin hemma hos Ida! Det var Johanna, Ida jag och Amanda som skulle ut och röja! Det vart jättelyckat och jag tror jag har förlängt mitt liv med minst tio år för att jag har garvat så mycket!! Jag säger bara Erina, hon är en riktig hunter hon ;)



Hahah, jag lyckades göra bort mig för min barndoms-idol Jesper blomkvist på donken också! Jag sitter och pratar högt och tydligt att jag såg min idol i kön före mig och att jag hade tagit kort med honom utanför stadion när jag var 14 typ, vi sitter och garvar lagom högt tills jag märker att han sitter vid bordet bakom!
Fyra partyglada blåsnippor ramlade in i en taxi och åkte hem till ida! haha så värt när det var 200 meter att åka :P taxichauffören gav oss rådet att inte gå och lägga sig förän man kommer hem! det tyckte jag var väldigt klokt!!

Nu väntar påsklunch hos farmor! det ryktas att vi ska få våldtagen anka! smarr :)

Just ja, ingen kan få tag i mig nu, måste skaffa en ny telefon...
hejdååå

Kommentarer
Postat av: dännis

Snygging där! Gillar tröjan:)

2010-04-04 @ 18:41:20
URL: http://carmenandladydiana.devote.se
Postat av: Anonym

jaa fyfan vad kul de va!!



haha Erina vet hur man gör!

puss

2010-04-05 @ 20:55:12
URL: http://idaslife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0