en lördag i norges huvudstad

Idag vaknade jag halv tio för att vi skulle på en visning, men när jag vaknade sa johanna att det inte blev av.. segt, jag som hade ställt klockan å allt! Igår jobbade jag först på bil-firman, sen så åkte jag hem, sov, åt och gjorde mig sedan iordning för att gå till nästa jobb på hard rock! Det var jättekul men inte så mycket folk, ganska bra för att vara första dagen så man får lära sig i lugn och ro!
Idag har vi tagit oss en svängom på stan för att inventera affärer, vi hittade lite smått och blandat och drack cappucinos!!

Ikväll blir det jobb igen, men först lite slappande i soffan, jag ska kolla klart på Wall street som jag började se för nån kväll sedan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0