semester!!

Nu när jag har semester (fast jag iofs tror att jag finns i facket "arbetslösa") så har jag tid att uppdatera bloggen, vet att många har väntat på det ;) nu ska jag jobba mig tillbaka till bokmäsken i emmas mobil! ;)

Har jobbat som en gnu på sista tiden, så självklart fick jag magsjuka första dagen på semestern! In your face sa min mage och valde att spotta ur sig allt jag åt. blä.

Lyckades hinna gå på kräftskiva innan olyckan bröt ut iaf! stört kul! nu har jag alltså spenderat min sista helg i stockholm, flyttar ju till oslo på måndag och åker till Barcelona på torsdag! ska bli såååååå roligt :)


BJussar på lite schtekiga bilder från en dag då jag å johanna hade tråkigt med päronen på Bauhaus! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0