we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time....

Igår fyllde Malin 21 år, åh va stor hon har blivit ;) det firades med brudarna på restaurang Il Conte där vi avnjöt otrolig god italiensk pasta! Kan inte riktigt förstå att vi alla åker åt olika håll nu; Emmie flyttar till götet, Malin och Lotten till linköping, jag till Oslo, och Julia är för en gångs skull den som stannar kvar i Stockholm! Jag är förstås hur peppad som helst på att flytta, men samtidigt är det ju tråkigt att lämna alla nära och kära...

Idag håller jag på att packa ihop mitt liv i några väskor, några som åker till barcelona med mig, Lotten och Emmie imorgon, och några som står redo för att åka till norge på måndag!


Kommentarer
Postat av: jojo

dags för lite uppdatering

2010-08-18 @ 11:21:01
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0