Lucia i oslo

Idag är det 13e december, dagen då man firar lucia! Tydligen har jag misstagit mig, för i oslo verkar man inte fira lucia, iaf inte på mitt jobb, sen att jag inte har någon tv gör ju inte saken lättare heller.... Hade hoppats på lite lusse-bullar idag men inte ens det blev det, julstämningen är på TOPP!
Jag har iaf vart och tränat idag, rört lite på fläsket! ÅH vad det är underbart att träna, varje gång jag är där så säger jag att jag ska gå dit oftare, en gång i veckan är på tok för lite! Vanligtvis brukar jag gilla stunden då jag stretchar för då känner man sig alltid så duktig och tycker att man ser rätt snygg ut! Bara det att idag så vart jag utskåpad av inte mindre än tre personer! person nummer 1: sysselsatte sig med att stå på händer ocha benen i kors samtidigt, stog på en hand och snurrade runt. Person nummer 2: en äldre man som gjorde armhävlingar med händerna i ringar från taket, plus att han hade en 20kg vikt på ryggen(där satt jag och kämpade med mina situps lixom :P). Person nummer 3: en asiatisk kvinna med den mest muskulösa kroppen jag sett IRL, kör både splitt och spagat och bänder kroppen åt alla möjliga håll, hon måste ha vart gymnast!
Men men, jag var glad ändå, gick till affärn och handlade massor med mat :)

nu ska vi kolla på sex and the city! så koseligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0