Endorfiner är mina kompisar

Åh, idag spenderade jag en och en halv timme på iksu, så sjukt skönt att gå dit och få avreagera sig efter alla knäppa formler och jonbindningar som trängs i min hjärna! Jag ska försöka gå dit fyra dagar i veckan, minst!!! Man är ju så stillasittande i skolan, så då är det bra att skaka lite rumpa på kvällarna :)

Nu är allt jag behöver en bra musikspelare då någon av mina systrar har tappat bort min iPod, och min telefon inte fungerar. Funderar skarpt på att köpa en iphone, smart att kombinera lixom :)



Imorgon har vi del-prov i fysiken. Hoppas det går bra!

Jag pratade med Annika idag, jag saknar henne verkligen. Det kanske blir en sommar till på Nobel ändå... den som lever får se..

puss och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej vad är iksu? Hur gick provet? Du verkar ha det oförskämt bra och roligt. Johanna har hjälpt mig med håret och jag åker till Bankok den 7 april. Puss från farmor

2010-02-06 @ 11:26:55
Postat av: julia

det är ett gym :)

jo då, jag hade kunnat göra bättre men det gick okej !

haha, jo då, jag har det väldigt bra ska du veta !!!

nej men ååh, nu blir jag avis, du får ha det så underbart bra :)

2010-02-08 @ 14:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0