Feel it...

Ibland känner jag mig så sjukt egoistisk, jag går runt och tycker att det är jobbigt att gå upp tidigt för att gå till skolan, påväg dit så klagar jag på att bussen är för sen och att min väska med skolböckerna är för tung. Jag klagar gärna på att mitt nagellack försvinner fort och att kaffet på Wayne's är för blaskigt.
Ibland får man sig en tankeställare, och jag får snuskigt dåligt samvete när jag inser hur sjukt bra jag har det! Man ska verkligen vara tacksam för det man har, för man vet aldrig när det kan tas ifrån en. Inte för att jordskalv är så vanliga i sverige kanske, men det kan hända andra saker.

Den här videon/låten tycker jag är väldigt fin, och jag får rysningar när jag ser hur otroligt dåligt dom har det på haiti...

Jag är tacksam för det jag har!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Rätt tänk Julia!! =) Håller med till fullo...man ska njuta o va tacksam för de härliga liv man fått!

Puss

2010-02-26 @ 09:58:00
URL: http://idaslife.wordpress.com
Postat av: Farmor

Just det, mitt nagellack är obefintligt för jag inga naglar. Du har det nog väldigt bra, det är riktigt. Men du har en ljus framtid, god hälsa-tack och lov- sommarjobb, egen lägenhet i Umeå och en litet hus hemma på tomten, massor av kul och goda vänner, duktig i slalom, söt som socker och en familj som älskar dig jättemycket. Pluss - en egen hamster.

2010-02-26 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0