lejonkungen och tacos!

Igår hade jag en supertrevlig kväll med dännis kompisar uppe på ålidhem! Tillställningen ägde rum hemma hos Fredrik och William, sjukt vilka pyssliga och gulliga killar! Aldrig ett tomt glas kan jag ju bara säga, snacka om service ;) Maten var jättegod, och vi kollade på lejonkungen samtidig, hade nästan glömt bort hur bra den filmen är! Efter maten ville vi se super-g och längdskidor, då fick vi varm choklad och kakor, jag är fortfarande mätt :P




Nu är det jättefint väder ute, men -18 grader, typiskt... stannar nog inne ett tag till :P Får se v ad denna lördag har att bjuda på, kanske dans, kanske en kväll i soffan, just  nu är jag för nyvaken för att tänka på framtiden ;)

laaaaaterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0