simma med pensionärer och bygga molekyler

Idag var det sovmorgon igen, börjar snart att inte uppskatta det längre, jag kan ändå inte sova när det är ljust ute! Men man ska väl inte klaga! Jag åkte upp till iksu innan skolan började och simmade en kilometer med 15 andra pensionärer, faktiskt skönt att vara överlägset snabbast i basängen ;) haha
Eftermiddagen spenderades med kemilab och uppbyggnad av molekyler! det var kul, ungefär som att leka med lego!!
Nu väntar jag på att Dännis ska komma hit och äta middag med mig, sen vet man aldrig hur kvällen slutar, funderar på att gå ut ikväll nämligen :)
Efter varje helg så säger jag att jag inte sak festa på minst en månad, men när väl onsdagen börjar komma så har man ju glömt bort hur jobbigt det var på söndagen.. hahah, tur att man har bra återhämtningsförmåga (eller det kasnke är dåligt i det här fallet :S).. well well, vi ser vad som händer!


min middags-dejt ;) hoppas hon är lika söt ikväll som hon var på halloween för typ tre år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0