Wilhelmina Winter Weekend

Nu är jag just hemkommen från vilhelmina! Har vart en jätterolig helg med mycket fest, kul folk, skoteråkning, och massa annat kul :)
Fredagen började hemma hos Karro med middag och vin, för att sen fortsätta till hotellet där det var karaoke-tävling! Självklart sjöng jag och Emma, låten blev alla flickor, hahah!! Kul var det :)
Trots att det är litet så gillar jag villis, alla är så sjukt trevliga och roliga !!!




massa blandade bilder, jag diggar karros vinglas med hjärtan på!

nu ska jag äta och kolla på OS!

Kommentarer
Postat av: dännis

Vilken härlig helg! (förutom igår I know)

2010-02-15 @ 10:25:29
URL: http://carmenandladydiana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0