Yeey, jag har fixat ny design !

Så många gånger jag försökt fixa ny design här på bloggen utan att lyckas! Men igår hände nånting, mina hjärnceller jobbade med mig för en gångs skull (kan också ha vart med hjälp av en mycket tålmodig Rich som satt och guidade mig genom skype i en och en halv timme. Men jag gjorde ändå allt själv) och nu har jag lyckats få till det lite bättre iaf :)

Igår så åkte jag hem till Sofie och Emil från klassen, det vart lite förfest med massa killar som läste till civilingenjörer, det var kul att få höra lite hur dom såg på det och skönt att se att det inte bara är tok-nördar som läser till det!
Det vart en väldigt lyckad och trevlig kväll med OS-guld och skönsång! De andra taggade för utgång, men jag kände för att dissa alkoholen och åkte och kollade på southpark med niklas och hans polers istället!

Det är så sjukt kallt här nu, jag håller på att frysa ihjäl bara jag kollar ut genom fönstret. Tror att det här får bli en sån dag då jag inte lämnar lägenheten.

tur det finns värmande musik när vinter är som kallast :)

Vet inte vad det är, men jag tröttnar aldrig på den här låten, sjukt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0