Fysik is my new best friend!

Farmor, det här är för dig!
Skolan är kul, väldigt kul ibland, men otroligt krävande samtidigt! Jag drömmer om kemiska formler och gravitationskrafter på nätterna, och jag kan knappt se en bil längre för att jag tänker på vilka krafter som påverkar den! Men trots att det tar över mitt liv så gillar jag det, pratade med en kille på vattenfall idag, (som för övrigt hade en slips med periodiska systemet på) och det verkar sjukt spännande att jobba där, funderar på att bli projektledare när dom ska bygga nya kärnkraftsreaktorer, PLUS att dom är utbredda inte bara i sverige, så man kanske kan jobba utmlands :) haha
Men vi får se, ska ju först och främst ta mig igenom det här halvåret (vilket iochförsig kommer gå läskigt fort märker jag!)!!
Vi har en väldigt kul klass, och det är nice att vara på skolan !!





Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul at du svarar så fort. Farfar kommer att bliväldigt stolt! och jag också förstås. Den där slipsen vwerkar inte så dum....... Jag vbet att du kommer att få kul och att det kommer att gå bra, jag vissteatt du skulle komma att gilla att plugga trots at det är lite annorlunda på universitetet. Puss

2010-01-26 @ 18:42:13
Postat av: Farmor

Jo, farfar blev stolt och glad. Han vill att du meilar och berättar hur du har det o s v. :

[email protected] Lycka till Farmor

2010-01-27 @ 11:48:58
Postat av: johanna

2010-01-27 @ 19:48:55
Postat av: johanna

Vafan farmor! Du måste börja skriva att jag e duktig också, och inte bara tokig :D <3

2010-01-27 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0