homeparty!

Det har vart en helg utan Emma, vilket är lika med många telefonsamtal och en hel del abstinens! Helt sjukt hur vi är beroende av varandra :) Jag börjar seriöst fundera vad jag skulle göra utan henne!
Jag har ändå haft en sjukt rolig helg, har hängt med tjejerna från klassen både fredag och lördag, vart ute och dansat med dännis och vart hostess för ett homeparty av särskilld kaliber :P Det var hur kul som helst, Oj vad vi garvade!!
Idag tömde jag, niklas och simon max på hamburgare! jag hade rabattkuponger så vi fick huuur många hamburgare som helst! jag kommer vara mätt till nästa helg!


här snackar vi mr Big!


öööhhh???

nu ska jag ta en powernap :)
Auf wiedersehen !

Kommentarer
Postat av: marie bergqvist

Det var ju kul för er vem kopte Mr Big?

2010-01-31 @ 15:40:35
Postat av: julia

den var 37 cm, så alla bangade ur :P

2010-01-31 @ 16:13:39
Postat av: Farmor

Det här är farmor!! Håll dig till fysiken! Liten puss

2010-01-31 @ 16:42:08
Postat av: vanki

hahahhah!!!! gillar farmors kommentar!!! smaaack

2010-02-01 @ 23:32:23
URL: http://veronicachanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0