min bästa julklapp :D



denna söta sak fick jag av min syster johanna :)
TACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

HEJ OCH GÅTT NYTT ÅR!-VAD HETER SAKEN. jAG Hde en hamster - Sven-Hugo, och han försvann in till grannen-under panelen i väggen. Och-jag lärde mig att de kan dö av trycksvärta på tidningarna. Gissa om grannen skrek, det var en gammal och mycket ilsken och ogift tant. Svante fick gå in och hämta hamstern, han låg i lumpen - marinen, och när han kom in skrek tantren ännu värre: Hjälp! En sjöman! Ja, det var min hamsterhistoria. Han försvann igen någonstans i huset på Grevgatan och vi hittade honom aldrig mera. Puss

2010-01-04 @ 10:36:42
Postat av: jojjo

Min farmor är underbar. Det tycker Vanki oxå

2010-01-05 @ 02:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0