några helt underbara dagar!

Igår kom jag hem från en liten mini-semester uppe i tärnaby :)
Jag blir lika glad varje gång vi träffas alla igen, det är en sån speciell känsla! Vi hade iaf två riktigt hårda kvällar på högis, och det var längesen jag haft så kul!
Ni är underbara allihopa, och ett extra tack till emil som stod för sovplatser för alla oss galningar! haha

skidåkning blev det kasnke inte så mycket av, mest för att det var så svinigt kallt och för att jag inte hade några skidor med mig!

sen så slutade allt så fint med att jag lyckades planka på tåget mellan gävle och stockholm, shit jag kände mig sjukt kriminell när jag satt där i bistro-vagnen och kollade ut genom fönstret när dom skulle kolla biljetter :P













tack allihopa för att ni är så underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0