VANKI IS IN TOWN (VISCHAN)

jaaa, då satt man här mitt ute i skogen då! bättre sent än aldrig... haahh, o jag som har sagt att jag ska ta mig ut hit till jullan gullan och johanna hannyhoe hur länge som helst;< men aldrig blivit av! men nu så, huhuhu... lyckades dock hinna få till feta vurpan här i snön precis utanför innedörren, så bra gick det för mig! själva bil resan ut hit till skogen gick braaa, men sen all snö... halt värre, så jag skyller på det. johanna sitter här brevid och i stort sett tvingar mig att skriva hära så tjaaa why nutttt! vet inte vad jag babblar om, ska sluta neerrrda nu och ta mig en trip ut med johanna och viggo! poooosss:*

vanki & johanna, huuuuuuhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0