chill-mode is on!

Igår var jag på inflyttningsfest hemma hos Julia, jätteroligt var det, men jag var tvungen attåka hem tidigare av orsaken att jag inte såg nåt, och nej, jag hade inte druckit träsprit!! Jag flängde in till apoteket scheelegatan och köpte nån medicin, men när jag kom hem kunde jag knappt hålla ögonen öppna, natten var hemsk, inte kul att ha igenlimmade ögon direkt! Idag åkte jag till doktorn, det tog honom 40 sekunder att ställa diagnosen ögoninflamation och hinna skriva ut recept, det kallar jag effektivt!
Var sedan på kussarnas katts födelsedags-fika, tiger fyllde tio år och det firdes med pannkakstårta, hade ju vart extra trevligt om katten själv hade vart med, men det kanske är för mycket begärt ;)

Nu ikväll så körde jag ett träningspass med frida, körde benböj och frivändningar för första gången på ett år ca, resulat: en sträckt muskel i baksida lår! yey.... jag ser inget, och jag har svårigeheter att gå, skriv in mig på ålderdomshemmet redan idag vettja ;)

nu blir det söndagsfilm med la familia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0